Information til forældre

2024 sæsonen er startet! Vi sejler hver tirsdag kl. 16:30 – kom og vær med! 🙂

Vi har hyggen på vandet og sammenholdet sejlerne imellem i fokus.

Vi har våddragter og lånejoller, så det eneste udstyr man skal have med er sig selv og et par badebukser.

Der er plads til alle aldre – både børn, som aldrig har rørt en rorpind såvel som voksne, garvede sejlere.

Middelfart Sejklub er en af de klubber i Danmark som tilbyder flest klubjoller og udstyr.

Vores klubjoller er: Optimist, Feva, Europa, Hobie Cat Dragoon, Hobie Cat 16 samt 29’er.
Uanset alder og erfaring, har vi derfor en jolle der passer til dine evner og temperament!

Middelfart Sejklub tilbyder jollesejlads i klubbens joller til både små og store.
Som medlem af jolleskolen får man adgang til at sejle alle klubbens joller, samt deltagelse i de ugentlige træninger – alt sammen for en fast, lav pris.

P.t. er prisen for jolleskolen kun kr. 600 for foråret 2024 med én ugentlig træning.
I efteråret forventes to ugentlige træninger, hvor beløbet vil være kr 800.

Det tør vi godt sige er Danmarks absolut bedste tilbud!

Som ny sejler (og forældre til en ny sejler), vil mange ting være nye for både sejlere såvel som forældre, men vi er gode til at hjælpe alle godt i gang.
Vi har et gæstfrit og inkluderende miljø, hvor alle kan føle sig velkomne og trygge.

Se praktisk info i velkomstfolderen

Løbende information udveksles i den lukkede Facebook gruppe Middelfart Sejlklub – Ungdom, Surf og Jolle, så husk at blive medlem hér

Har du andre spørgsmål, så kontakt en af os:
Træningsleder Andreas Liltorp – 5191 8989 – andreasliltorp@hotmail.com
Ungdomsansvarlig Daniel Kenworthy – 6048 4400 – daniel@kenworthy.dk