Betingelser for jollepladser

Du kan leje plads til din egen jolle på arealerne i Middelfart Sejklub.

For at leje en jolleplads, skal du være medlem, og have betalt kontingent.
Man har som udgangspunkt mulighed for at leje én plads pr. medlem.
Alle betaler samme pris for jolleleje, p.t. kr. 300 pr. år. Pladslejen opkræves årligt i maj måned, og gælder for et år.
Tilmelding sker via dette link

Som lejer af jolleplads skal du være indforstået med følgende regler:

• Det er dit ansvar at jollen altid er forsvarligt tøjret, når den står på land.
  • Middelfart Sejlklub anviser en jolleplads. Jollen må ikke henstilles andre steder.
  • Klubben forbeholder sig ret til at ændre din tildelte plads, såfremt det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Joller henlagt på pladsen SKAL som minimum være dækket af ansvarsforsikring
  • Din jolle SKAL være mærket med navn, medlemsnummer eller andet, så ejeren tydeligt kan identificeres
  • Sejl, ror, sværd m.v. som placeres i klubbens masteskur SKAL være tydeligt mærket med navn, medlemsnummer og gerne dit jollenavn, så det kan identificeres hvor det hører til
  • Du skal selv holde græsset hvor din jolle står
  • Du forventes at hjælpe med at slå græsset på fællesområderne
  • Du forventes at holde din jolle sejlklar og præsentabel, så det ikke ligner en skrotplads.

Såfremt ovenstående regler ikke overholdes, forbeholder klubben sig ret til at opsige lejen af jollepladsen.
Joller henstillet uden identificerbar ejer, eller hvor jolleleje og/eller kontingent ikke er betalt, bortskaffes uden yderligere varsel eller ansvar.